piątek, 26 czerwca 2009

kilka słów o mnie...

mam na imię Magda choć większość ludzi mówi do mnie po prostu odynka lub odi - i tak chyba też bardziej lubię:)

oto ja:

jestem mamą kochanej dwulatki - Nelly, która zapełnia mi każdą chwilę szarej codzienności...
ponieważ lubię być mamą i spędzać czas z moim dzieckiem w domu, postanowiłam robić coś co lubię i co nie będzie kolidowało z czasem dla mojego dziecka... ale o tym za chwilę;)

jestem też chustomamą o ile takie pojęcie istnieje;) noszę Nellkę w chuście i bardzo dobrze mi z tym...



zaczęłyśmy dość późno - Nelly miała pół roku - oto nasze pierwsze wiązanie:


ale mamy zamiar jeszcze troszkę się ponosić:)

kilka chust już zamieszkało u nas



a potem poleciało w świat, były to min:
* Indio Gletscher


* Indio Tiefblau


* kółkowa Lana Tattoo

* pouch moro chusta.pl


* pouch Lucky Baby skye

* pouch Lucky Baby harley


* staruszek Indio Ultramaryn


* Ellaro Ysabel


* nosidło ergonomiczne z aurynem od Gosi z nubik.pl

i oczywiście chusta samoróbka od której zaczynałyśmy a która z powodzeniem została przerobiona na chustę kółkową i dwa pouche i teraz cieszy swoją nośnością inne dzieci...


kilka chust zamieszkało też z nami na stałe, a właściwie dwie:
* Tom Didymos-a pięknie zabarwiony przez pewną czarodziejkę na kolor oliwkowy


* turkusowo-zielone elipsy Didymos-a


oraz:
* żabiowilczy MT od Gosi z nubik.pl


* nosidło ergonomiczne marki bliżej nieokreślonej;)


* piękny aksamitny MT od myrry z panelem z Indio


to pewnie nie koniec - ale raczej już przy drugim dziecku nasz stosik będzie się rozrastał.

zapraszam Was do odwiedzania mojego bloga:)
odi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz