poniedziałek, 14 czerwca 2010

Osieck 2010

i minął tydzień od naszego wyjazdu na zlot forum maluchy.pl - czas leci szybko a żaba nadal tęskni za dziećmi, zabawami, paniami itp...

były to cudne dwa dni spędzone w towarzystwie przemiłych ludzie, z dobrym jedzonkiem, w pięknym leśnym ośrodku:)

dla nas to być może jedyne "wakacje" w tym roku więc tym bardziej cieszyliśmy się że udało nam się pojechać:)

chciałam podziękować wszystkim, których nasze towarzystwo nie nudziło a nawet cieszyło, organizatorom za zaangażowanie, prezenty oraz całokształt oraz nam samym żeśmy pojechali i dali radę;)

kilka zdjęć, które ktoś nam gdzieś pstryknął zlotowo za co bardzo dziękuję bo ja nawet aparatu z torebki nie wyjęłam...








w końcu to ja mam trochę zdjęć:) do zobaczenia za rok juz w większym gronie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz