poniedziałek, 21 lutego 2011

chorujemy...

...dopadl nas jakis wirus wiec mamy mega opoznienie ze wszystkim za co bardzo bardzo przepraszam...

z nudow moje dziecie namowilo mnie na sesyje - ofc foty by Nelly wiec z deka niewyrazne;)

bedzie wiec kilka sesjowych i kilka rodzinnych ujec potfforow;)

Lilka:





Zuzka:



Nellka:






odi & ska (foto by Nelly):








potffory dwa (w dowolnej konfiguracji):




oko;)



ciuchy i dodatki na fotach to min.:
nosidlo ergonomiczne Manduca Olive Blush
srebrne i niebieskie buty oraz podnica - http://fashionfreakshop.com
bluza z kapturem - http://hempszop.pl
czapa zielona, bluzki niebieskie - Kasia http://emeraldmagpie.blogspot.com/
pufke pokryla chusta Rapalu Braz Paisley marki Bebelulu
kolce, ktorych niestety zbyt nie widac - brikola http://slingsearrings.blogspot.com/ & Zuo http://lrlr.pl/
pozostale z szafy mej oraz z wymian na http://zakamarek.eu

2 komentarze:

  1. Duuużo zdrówka - fotki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekujemy:*
    zdrowko chyba przyszlo... niech juz zostanie:D

    OdpowiedzUsuń