czwartek, 24 lutego 2011

sutasz dla Matki Polki...

zostałam obdarowana możliwością otrzymania przepięknych kolczyków robionych w technice sutaszu... właściwie nie wiem czemu gdyż do Matki Polki mi daleko wielce... jak sami wiecie, życie kolorowe nie jest zbyt szczególnie w szare zimowe wieczory więc przystałam na tę propozycję:) kolczyki z sutaszu były moim marzeniem odkąd pierwszy raz zobaczyłam dzieła by anya w Lesie Rąk :) 

i tak oto moje małe marzenie ziściło się pięknymi kolorami poprzez zdolne łapki pewniej kobietki:)

oto me piękne kolce (foto by anya http://tu-anya-es-art.blogspot.com ) 



Chciałam więc Wam donieść, że na świecie żyją takie wspaniałe istotki, które czasem spełniają nasze drobne marzenia a czasem i te całkiem duże - dziękuję kochana będę je nosić z dumą:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz