piątek, 10 sierpnia 2012

grzybki owsiane z czekoladą i śliwkami

do kawy by się coś przydało, więc wzięłam  to co miałam i upiekłam grzybki owsiane ze śliwkami i czekoladą:)


Składniki:

1 szklanka mąki
1 szklanka płatków owsianych
1/2 łyżeczki sody
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki soli
1 jajo (dałam dwa mniejsze)
1/3 szklanki ciemnego cukru
1/4 szklanki oleju lub masła
1 szklanka mleka
starta ciemna gorzka czekolada w ilości dowolnej
posiekane śliwki suszone
borówka na czubek:)


płatki owsiane namoczyć w połowie szklanki mleka, suche i mokre składniki wymieszać w osobnych miskach a następnie połączyć ze sobą i z płatkami owsianymi, przelać do nasmarowanej masłem formy (lub do papilotek, których wiecznie zapominam zanabyć) i piec w temperaturze 190 stopni przez 15 do 18 minut.

wyjąć i poczekać, aż ostygną... albo nie;)


pałaszować ze smakiem:)




 do ostatniego kęsa...


smacznego:)

3 komentarze:

  1. Wyglądają tak apetycznie,że chyba nie wytrzymam i jutro je upiekę. Sama chętnie bym wciągnęła wszystkie te grzybki....do ostatniej kruszynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba najlepsze grzybki jakie do tej pory upiekłyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwalam sobie wypróbować i dodaję do ulubionych :-) Udostępniam również przepis :-)

    OdpowiedzUsuń