czwartek, 25 kwietnia 2013

pudełko wspomnień...

otworzyłam dziś pudełko wspomnień z młodzieńczych lat... przywiózł mi Tata:)

uwielbiam tonąć we wspomnieniach... w zapisanych wyznaniami przyjaciół i wielkich miłości, kartkach.... listach od ludzi już zapomnianych... zdjęciach z przeszłości i zapachach tamtych lat...

jaka byłam? różna;) i taka jestem do dziś... wielowątkowa... rzucało mnie w różne miejsca, wśró bardzo różnych ludzi... nigdzie nie umiałam się zatrzymać na dłużej...

oto ja z przeszłości:


zderzenie pokoleń;)



teatry... kocham... kiedyś znajdę znów dla nich czas...


przyjaźnie szkolne...










rekolekcje...


wielkie miłości...



 ;)



niespełnione miłości...





prasa...



 
nauka...



moda...



ja z tamtych lat...



moje pierwsze stałe wynagrodzenie:)


muzyka...


tak się kiedyś zarabiało!






wiecie, że nadal pachnie:)



oto cała ja z dawnych lat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz