czwartek, 27 czerwca 2013

sernik jogurtowy na zimno...

dziś pierwszy mój sernik na zimno... ba - sernik w ogóle;) przepis oczywiście z mojewypieki.com


składniki:

750 g jogurtu greckiego, w temperaturze pokojowej
1 łyżka ekstraktu z wanilii
130 g cukru pudru, przesianego
24 g żelatyny w proszku
200 g śmietany kremówki 30%, schłodzonej
350 g jagód lub borówek amerykańskich, świeżych lub mrożonych

ja dałam tyle ile miałam więc zdecydowanie mniej wszystkiego;) ułożone biszkopty polałam masą z jogurtu, cukru pudru, żelatyny i ubitej śmietany (wcześniej lekko masa się zsiadła w lodówce, potem dorzuciłam do niej świeże jagody)...

na już ściętą masę wylałam galaretkę wymieszaną z ubitą śmietaną (galaretkę rozpuszczamy w połowie zalecanej ilości wody i studzimy przed połączeniem ze śmietaną)... a na tą masę ułożyłam poziomki i miętę i wylałam galaretkę rozpuszczoną wg przepisu:)





mam nadzieję, że dobrniecie do końca - dziś samopoczucie me podupada na zdrowiu więc i zwoje umożliwiające pisanie do Was mocno nadwyrężone...




smacznego:)

1 komentarz: