niedziela, 1 kwietnia 2012

ziemniaczki w mundurkach i mięcho z sosem...

...czyli nasz dzisiejszy obiad:)

ziemniaki mniej więcej tej samej wielkości myjemy porządnie, owijamy folią i wrzucamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika na godzinę:)

w między czasie przygotowujemy sos do ziemniaków:

* połowę kostki sera feta mieszamy ze śmietaną, majonezem, papryką słodką, czosnkiem i pieprzem ziołowym - jak kto lubi;) ja dodałam jeszcze łyżeczkę chrzanu:)
* na masełku podsmażamy pokrojoną w drobniutką kosteczkę kiełbasę bądź boczek
* dodajemy kiełbasę do masy z fety, mieszamy



wyjmujemy ziemniaczki, przekrajany na pół, polewamy sosem, pałaszujemy ze smakiem:)

pierś z indyka kroimy na małe kotleciki, rozbijamy, podsmażamy na oliwie, na bazie tejże oliwy robimy sos - ja dodałam wina, śmietany, musztarydy i przyprawiłam...


smacznego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz