poniedziałek, 18 czerwca 2012

pulpety "nawinie"

czyli co się nawinęło to do pulpetów wskoczyło;)


Składniki:
pół piersi z kurczaka 
płat pstrąga
namoczona i odsączona bułka
przyprawy: sól prowansalska, imbir, papryka słodka, tymianek
jajko
jajko na twardo (zostało ze śniadania)
trzy plastry wędzonego boczku
pół dużej cebuli
dwa ząbki czosnku
dwie marchewki


wszystko razem zmiksowałam i ulepiłam pulpety, które doszły na parze;) 


jako, iż więcej się do garnka nie zmieściło, trzy z nich usmażyłam tradycyjnie...


podałam z ryżem i duszonymi buraczkami mojej Babci posypane żółtym serem...


smacznego...

2 komentarze:

  1. Pulpety i kotlety mielone to od dziecka moje ulubione mięsko. Mozna kombinować ze składnikami na wiele sposobów:)) Ja do środka daję czasami odrobinę topionego sera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie pomysły , u mnie też w pulpetach już wszystko było.

    OdpowiedzUsuń