piątek, 22 marca 2013

ciasto owsiano marchewkowe

 Składniki:
    2 jajka (powinny być 4szt ale miałam tylko dwa)
    1 szklanka oleju z pestek winogron
    2 szklanki mąki
    2 szklanki cukru - ja dałam 1,5 szklanki pół na pół biały i brązowy
    2 łyżeczki proszku do pieczenia
    2 łyżeczki sody oczyszczonej
    2 łyżeczki cynamonu
    2 szklanki utartej marchewki
    2 garście pestek dyni
szklanka płatków owsianych i żytnich (pół na pół)

Jajka utarłam z cukrem, następnie dodałam resztę składników - większość wymieszałam i wylałam do natartej masłem i posypanej bułką tartą formy, do reszty  dolałam trochę mleka i przelałam do formy na muffinki... 
do piekarnika na ok 60 minut (babeczki ok 20min) u mnie wyszło 50 na 180 stopni.
póki co babeczki bo ciasto jeszcze dochodzi:



i ciasto:


 
po wyjęciu z piekarnika, oprószamy cukrem pudrem i pałaszujemy ze smakiem:)

2 komentarze:

  1. Wyglada wspaniale, myslę że mozna kombinować z dodatkami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze można kombinować z dodatkami - dlatego tak lubię gotować:)

    OdpowiedzUsuń