czwartek, 28 marca 2013

puchate omlety niespiesznie smażone...

pierwszy raz w życiu postanowiłam zrobić omlety i... wyszły przepyszne!:)




Składniki:

6 jajek
6 łyżek mąki
12 łyżeczek cukru (mogło by być mniej)
szczypta soli
pół szklanki mleka

białka ubiłam ze szczyptą soli na sztywną pianę.. dodałam powoli resztę składników  i delikatnie wymieszałam, tam by piana nie opadła...

na patelni rozgrzałam masełko i nałożyłam puszystą masę...



smażyć należy niespiesznie by nie przypalić:)


podałam z masą jogurtową:

składniki:

jogurt grecki
truskawki
cukier brązowy

wymieszać razem, nakładać na omlety, posypywać startą gorzką czekoladą i pałaszować ze smakiem:)




smacznego...

1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądają takie puszyste i pulchne. Spałaszowała bym je ze smakiem:))

    OdpowiedzUsuń