niedziela, 31 marca 2013

kurczak w miętowo cytrynowej marynacie...

obiadowo będzie;) dziś na obiad był kurczak w marynacie i ziemniaczki z tymiankiem...


piersi z kurczaka zamarynowałam w soku z cytryny, dużej ilości listków mięty i sosie sojowym... dodałam ziarna jałowca i trzy listki bazylii i odstawiłam na dwie godziny..

wyjęłam kurczę z marynaty i podsmażyłam na patelni... dolałam resztę marynaty i dolałam wody, dorzuciłam sporo listków mięty i dusiłam aż stał się miękki...



ziemniaki pokroiłam na ćwiartki i ugotowałam a następnie zrumieniłam na patelni po kurczaku dodając tymianku...

smakowało wszystkim:)

a tak wygląda u nas za oknem (właściwie wyglądało jakieś 30 minut temu - teraz jest dwa razy więcej śniegu)


a to specjalnie dla Pani zimy...


miłego dnia mimo wszystko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz