środa, 1 lipca 2009

[SPRZEDANY] MT aksamit oraz Didymos Indio...

JUŻ SPRZEDANY:)

Witajcie:)

ponieważ szyje mi się MT nowe a dwóch nie potrzebuję zdecydowanie (moje dziecię już więcej chodzi niż się nosi;) ), postanowiłam sprzedać piękne nosidło MT - nawet jak piszę tego posta mocno się nad sprzedażą zastanawiam ale... raz się żyje;)

MT został uszyty przez myrrę i można o nim poczytać na jej blogu http://galeriaagrafka.blogspot.com/2...-odsonach.html ;)

nosidło uszyte zostało z cudnie miękkiego grafitowego aksamitu - śmy się go naszukały nieźle - a pasy i jedna strona panela ozdobione są biało-granatowym indio:) na kapturku kawałki zielonych konopii;) wszystko pięknie się komponuje i świetnie nosi - naprawdę nie czuć w nim kilogramów mojej dwulatki;)

MT przez nas noszony dwa razy w sumie... raz bo boju po warszawskich urzędach, dwa na chustozlocie:)

kilka naszych fot (jakoś nisko dziecie zamotałam wiem...):







tu już dziecko śpi;)


jeszcze takie wspólne o;)



bardzo polecam dla starszego dziecka bo panel jest większy, wogóle bardzo polecam bo pikny i mięciutki i ach i och;)

cena 170pln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz